26 ноември 2012 г.

Обичаш ли ме още?

Обичаш ли ме още
или само тъй ми се иска?
Навярно съм мечтател
в ръцете си да искам теб да притискам.

Обичаш ли ме още,
вярваш ли в нашата любов?
Луд ли съм, кажи ми,
ще започнем ли наново?

Не, не казвай нищо,
дори без думи ще позная,
забравила си ти за мен
и чувствата ги вече няма.

Разкъсани късчета хартия –
сега това са те,
затворени от теб в бутилка,
захвърлена в бурното море.

Ще стигне нявга бряг далечен
и дълбоко в пясъка зарови.
Но ще бъде тя намерена,
корабокрушенецът ще я отвори.

Парчетата в пъзел той ще нареди,
от избледняла вехта хартия
историята наша ще оживее,
спомени по отминалите дни.

И с надежда за спасение,
той изгубеният ще се отзове,
по пенливите вълни към теб пак ще питам
„Обичаш ли ме още?“ ...

Няма коментари:

Публикуване на коментар